poniedziałek, 1 czerwca 2015

Smak wiosny, czyli młoda kapusta z botwinką i jabłkiem.

Lubię przepisy na kapustę z lekko kwaskowo-słodkawą nutą. Tutaj postanowiłam dorzucić jeszcze pęczek botwinki i była to bardzo mądra decyzja:).






































Młoda kapusta z botwinką i jabłkiem

1 niewielka główka młodej kapusty
1 pęczek botwinki
1/2 pęczka koperku
1 jabłko
2 szalotki
1 łyżka masła
1 łyżka octu jabłkowego
odronina wody
sól do smaku

1. Szalotkę posiekałam, jabłko w skórce pokroiłam na małe cząsteczki. Oba składniki podsmażyłam na maśle.

2. Do powyższego dorzuciłam posiekaną kapustę i botwinkę. Chwileczkę podsmażyłam, po czym dodałam łyżkę octu jabłkowego i podlałam odrobiną wody, by warzywa się chwilę poddusiły. Nie dusiłam ich zbyt długo, chciałam by kapusta pozostała lekko "al dente".

3. Na koniec wrzuciłam posiekany koperek i całość lekko posoliłam. Pałaszowałam z kaszą gryczaną:).






3 komentarze:

  1. pyszna, wiosenna propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W takiej wersji młodej kapusty nie jadłam, ale i tak wiem, że smakowała wspaniale ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W takiej wersji młodej kapusty nie jadłam, ale i tak wiem, że smakowała wspaniale ;)

    OdpowiedzUsuń