środa, 13 lipca 2016

Ciasto jogurtowe z brzoskwiniami i borówkami amerykańskimi

Szybkie, przyjemnie wilgotne, jedyna wada - trudno powstrzymać się przed zjedzeniem następnego kawałka;). Cień na tarasie, herbata i to ciasto to dla mnie idealne popołudnie.


Ciasto jogurtowe z brzoskwiniami i borówkami amerykańskimi

2 jajka
1,5 szklanki mąki
0.5 łyżeczki proszku do pieczenia
0,5 łyżeczki sody oczyszczonej
1 szklanka cukru
laska wanilii
3 brzoskwinie
2 garści borówek amerykańskich
0,5 kostki masła
0,5 kubka jogurtu greckiego
łyżeczka cukru pudru do posypania


1. Nagrzałam piekarnik do 180 stopni. Foremkę wyłożyłam papierem do pieczenia i nasmarowałam brzegi masłem.

2. Przesiałam suche składniki.

3. W osobnej misce, w mikserze ubiłam masło z cukrem, dodając stopniowo rozmieszane jajka. Ubijałam przez około 3 minuty na dużych obrotach. Potem dodałam nasionka z jednej laski wanilii i jogurt grecki.

4. Delikatnie połączyłam suche składniki z mokrymi. Wylałam ciasto do blaszki. Na wierzchu poukładałam pokrojone brzoskwinie i borówki. Ciasto piekłam około 40 minut, sprawdzając stopień wypieczenia patyczkiem.








1 komentarz:

  1. 👍👍👍👍😜😜😍

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie: http://karolinakuchmaci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń